acai berry kapsule

Vaje za hrbtenico, hrbet, križ

Vsakodnevno sedenje z leti povzroči vse ohlapnejše hrbtne mišice. Če k temu prištejemo še pomanjkanje telesne aktivnosti, so težave s hrbtenico kmalu del našega vsakdana.

Vaje za hrbet kot preventiva

Vaje za hrbtenico lahko služijo kot del preventivnega programa, lahko pa tudi pomagajo omiliti ali popolnoma odpraviti že nastale težave.

Z vajami za hrbet boste:

  • okrepili hrbtne in trebušne mišice, ki prav tako vplivajo na telesno držo

  • razgibali sklepe hrbtenice in okončin

  • z vajami se boste naučili vzravnane in pravilne drže

 

Postopnost in rednost izvajanja vaj 

Vaj se lotite postopoma, brez naprezanja in predvsem redno. Vse vaje izvajajte počasi, brez hitrih in nepredvidljivih gibov. Sami preizkusite, kje so so vaše meje in katere vaj vam tudi v resnici prinašajo napredek. Zelo pomembno pri samih vajah je tudi dihanje. Pri pravilnem dihanju ne smejo biti napete trebušne mišice. Vdihnite pred dvigom bremena ter nato dih zadržite.

Le tako boste dosegli željen napredek. Te vaje bodo okrepila vaše hrbtne in trebušne mišice. Če so bolečine v križu vzrok degeneraciji diska, je potrebno poiskati pomoč pri zdravniku.

 


 

Razstezanje hrbta

 

Zibanje kolen

Vaja 09:

Zibanje kolen

 

Dvigovanje nog

Vaja 08:

Dvigovanje nog

 

Tibetantski most

 

Hrbtni metulj

Vaja 05:

Hrbtni metulj

 

Plavanje na suhem

 

 

 

 

 

 

 

Hrbtenica, bolečine v križu, išias, lumbago, hrbet